Günümüzde özel hizmet sunan birçok kişi ofis sahibidir. Ofis eşyalarının taşınması sürecinde ise belirli bir süre ofis depolama hizmeti alınabilmektedir. Peki, İstanbul’da ofis nakliyat hizmetlerinde depolama süreci nasıl yürütmektedir ve kimler bu hizmeti tercih etmelidir?
OFİS DEPOLAMA İSTANBUL
Ofis ihtiyacı günümüzde pek çok meslek grubunda görülmektedir. Özellikle bazı meslek gruplarında ofis sahibi olunması bir nevi zorunluluktur. Bu durumda ofislerin konumu ve sahip olduğu iç tasarım ve mobilyaları önem kazanmaktadır.
Belirli dönemler ofisler zorunluluk nedeniyle taşınma durumunda kalır. Böyle zamanlarda gerekli ofis taşıma hizmetleri profesyonel bir nakliyat firmasından alınmalıdır. Ancak bazen taşınma süreci için hazır olan ikincil konum bulunmamaktadır. Buna karşılık eşyaların bir süre beklemesi gerekmektedir. İşte ofis depolama hizmeti bu noktada devreye girmektedir.
OFİS DEPOLAMA HİZMETİ NEDİR?
Kabaca tariflemek gerekirse ofis depolama hizmeti, işletmeye ait eşyaları bir süre bir merkeze zimmetlenmesidir. Böylelikle yeni ofise geçiş sırasında gerekli ön hazırlıklar tamamlanmaktadır. Bu süreçte de ofis eşyaları güvenli bir merkezde depolanmakta ve kontrol altında tutulmaktadır.
İşletmelerin sahip olduğu eşyalar yalnızca basit mobilyalar olarak görülmemelidir. Bir işletmede yer alan cihazlar, teknik ekipmanlar yahut değerli eşyalar (kasa vb.) teknik donanım sahibi bir ekip tarafından taşınmalı ve depolanmalıdır. Ayrıca eşyaların depolandığı merkezin yasal bilgileri ve firmanın yetki belgelerinin de bulunması gerekmektedir. Bu noktada Tahincioğlu Nakliyat kalifiyeli personeli ve donanımlı araçları ile gerekli çalışmayı sağlamaktadır.
Ofis Eşyası Depolama Hizmetleri nelerdir?
Ofislerde kullanılan eşyaların taşınma sürecinde, firmanın sunduğu taşınma hizmetlerinin tamamına yer verilmektedir. İster ofis ister ev taşıma işlemi olsun, gerekli ön çalışma ile nakliye işleminin gerçekleşeceği konuma uygun nakliye aracı ve uygunsa asansörlü nakliyat aracı sağlanmaktadır. Süreç boyunca gerekli personel hazır olmakta ve eşyalar talep doğrultusunda paketlenerek araçlara yerleştirilmektedir.
Eşya depolama süreci ise tam bu noktada devreye girmektedir. Eşyaların henüz varış noktasının belirli olmadığı durumlarda Tahincioğlu Nakliyat donanımlı ve korumalı depolarında eşyaları güvence altına almaktadır. Bu nedenle ofis eşya depolama hizmetleri konusunda firmamız tam güvence sağlamaktadır. Ayrıca eşyaların sigortalanması hizmeti de yine firmamız tarafından sağlanmaktadır.
Ofis Nakliyat Depolama Fiyatları
Ofis nakliyat firması, çalışma öncesinde nakliye projesine özgün bir bilanço oluşturmaktadır. Buna göre yapılan fiyat teklifi de yine taşınma sürecine uygun bir şekilde yapılmaktadır. İstanbul içi veya şehirler arası ofis nakliyat süreçlerinde fiyatlama farkı oluşabilmektedir. Ancak eşya depolama süreci depolanacak eşyaların hacmine ve depolama süresine göre hesaplanmaktadır. Detaylı bilgi edinmek için Tahincioğlu Nakliyat İletişim sayfası üzerinden iletişime geçerek nakliyat süreci ile ilgili teklif alabilir veya bilgi edinebilirsiniz.